منو

 

چرا کسب کار شما نیاز به طراحی لوگو دارد ؟ چرا کسب کار شما نیاز به طراحی لوگو دارد ؟

چرا کسب کار شما نیاز به طراحی لوگو دارد ؟

امروزه داشتن یک لوگو استاندار برای کسب کارهای کوچک و بزرگ یک ضرورت بحساب می آید چرا که لوگو معرف و هویت یک کسب کار است و باید کاملا متناسب با آرمان ها و حوزه فعالیت آن کسب کار طراحی شود از آن جهت باید این امر توسط طراحان حرفه ای و با داشتن دانش کافی در این حوزه انجام شود.

چرا داشتن یک لوگوخوب اهمیت دارد.

  • داشتن یک لوگو به شما کمک می کند تا برای کسب کارخود هویت داشته باشید و از دیگر رقبای خود متمایز شوید.
  • یک لوگو خوب و قوی به روند رشد کسب کار و جذب مشتریان جدید شما کمک شایانی خواهد کرد
  • مشتری های شما در روز صدها لوگو مختلف را خواهند دید و یک لوگو خوب با ارسال پیام صیح و انتقال حس اعتماد باعث میشود تا مشتری را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما کنند.

چرا باید برای طراحی لوگو هزینه کنید ؟

شما در طول زمان و با توجه به  رشد کسب کار خود می توانید طراحی های دیگر از قبیل طراحی پوستر ها ، بیلبورد ها و …  را تغییر دهید ولی طراحی نشان و آرم را نمی توان  به سادگی و بدون هزینه تغییر دهید. زیرا هزینه و زمان که برای مانداگار کردن یک آرم و نشان در ذهن مشتری  نیاز است بسیار زیادتر از هزینه اولیه طراحی لوگو خواهد بود از این رو شرکت های که برنامه طولانی مدت برای کسب کار خود دارند زمان و هزینه مناسبی را برای طراحی آرمان و نشان خود اختصاص می دهند .

برای مثال فرض کنید یک بانک یا یک برند غذایی  بعد از چند سال فعالیت بخواهد نشان خود را به دلیل استاندارد نبودن و یا هم راستا نبودن با اهداف شرکت خود عوض کند برای این کار آن شرکت متحمل هزینه بسیار زیادی جهت معرفی و ماندگار کردن یک نشان  خواهد شد در صورتی که می توانست با مبلغ بسیار ناچیز تر جلوی این هزینه را بگیرد.

خصوصیات یک لوگو استاندارد چیست?

ساده بودن

زیبایی یک طرح در سادگی آن نهفته است هرچقدر ساده تر تاثیر گذار تر خواهد بود لوگو نباید دارای پیچدگی باشد

پایداری

لوگو باید در طول زمان تحمل مد های مختلف را داشته باشد و تحت تاثیر مدهای مختلف قرار نگیرد

انعطاف پذیری

طراحی لوگو باید به صورتی باشید که بتواند بدون تغییر ماهیت و هدف خود در سراسر رسانه های مختلف جای بگیرد. مثال در وب سایت ، تابلو های تبلغاتی ، محصولات چاپی و …. و زیبا ترین شکل خود را نمایان کند.

گویابودن

اگرچه طراحی لوگو شما شاید به طور مستقیم  نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نباشد، اما به طور یقین باید هدفی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درک و شناخت مخاطبان، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک لوگوی تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید، به طوری که این طرح مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار شما بیافزاید. بخشی از ایجاد یک لوگوی فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب (یا همان رنگ سازمانی)است که کمک می کند تا شمااحساسات بیننده ی خود را جادو کنید.

پس با توجه به مطالب بالا می توان به این نتیجه رسید که طراحی لوگو یا آرم نیاز به دانش و اختصاص دادن زمان مناسب خواهد داشت از این رو ما قصد داریم یک راه حل خلاقانه جهت رفع این نیاز به شما معرفی کنیم. دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید طراحی لوگو خود را به صورت فراخوان میان طراحان سراسر کشور به اشتراک بگذارید در این سایت شما می توانید پروژه های طراحی خود را به صورت مسابقه میان صده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و از سلیقه و فکر ده ها طراح استفاده کنید

دانادیزاین چیست ؟

 چگونه کار می کند

 ابتدا یک مسابقه طراحی ایجاد کنید و توضحیات لازم را برای ما ارسال کنید

شما می توانید از طریق سفارش آنلاین در سایت یک مسابقه طراحی ایجاد کنید و اطلاعاتی از قبیل سلیقه ، طیف رنگ ، بوجه ، زمان و دیگر توضحیات لازم را جهت شروع مسابقه برای ما ارسال کنید.

شروع مسابقه

سپس پروژه شما میان طراحان ما که از قبل در سایت آزمون داده اند و ما از کیفیت طراحی آنان اطمینان داریم به اشتراک گذاشته خواهد شد .

بررسی طرح ها

سپس ده ها طرح ارسال شده از سوی طراحان را بررسی ومقایسه کنید و از میان طرح های ارسال شده بهترین طرح را برای کسب کار خود انتخاب کنید .

نظر دهی و ارتباط با طراحان

شما علاوه بر بررسی و مقایسه طرح ها می توانید بروی طرح ها نظر دهید و با طراح آن طرح در ارتباط باشید تا به طرح دلخواه خود برسید .از این طریق شما می توانید با ده ها طراح در ارتباط باشید و از سلیقه و فکر آنها استفاده کنید و بهترین طرح برای کسب کار خودتون انتخاب کنید

یک مسابقه طراحی ایجاد کنید

 

 

طراحی به سبک جدید

 

 

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی لوگو برند خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای لوگوی خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

مطالب مرتبط

دسته :  مقالات

دیدگاه ها