منو

چگونه می توان با یک طراح حرفه ای همکاری کرد چگونه می توان با یک طراح حرفه ای همکاری کرد

یک طراحی خوب می تواند به محصول و برند شما اعتبار ببخشد و پل ارتباطی میان شما و مخاطبانتان باشد. یک طراحی حرفه ای توسط یک طراح حرفه ای خلق می شود بنابراین شما برای رسیدن به بهترین طرح برای برند و محصول خود نیاز به ایجاد همکاری با یک طراح حرفه ای را دارید. امروزه پیدا کردن یک طراح حرفه ای مستلزم صرف زمان و هزینه های زیادی می باشد . دانادیزاین با ایجاد سیستم اجاره طراح این مشکل را حل کرده است فعالیت این سیستم به این صورت است که شما کارفرما محترم با بررسی پروفایل های مختلف شرحی از پروژه خود را برای طراحان منتخب ارسال خواهید کرد و سپس طراحان پس از بررسی درخواست شما می توانند قیمت پیشنهادی و زمان اجرای پروژه را برای شما ارسال کنند پس از انتخاب طراح مورد نظر توسط شما مبلغ قرارداد یا همان قیمت پیشنهادی در سایت پرداخت خواهد شد و پروژه توسط شما و طراح اجرا خواهد شد. در ادامه سعی داریم سیستم اجاره طراح را به صورت گام به گام برای شما توضیح دهیم:

درخواست اجاره طراح

شما می توانید در پنل کاربری خود از قسمت اجاره طراح گزینه ایجاد درخواست اجاره را انتخاب کنید و سپس در صفحه باز شده در قسمت اجاره طراح گرافیک بر روی گزینه درخواست اجاره طراح کلیک کنید.

 

درخواست اجاره

 

درخواست اجاره

سامانه اجاره طراح

با کلیک بر روی گزینه درخواست اجاره طراح وارد مرحله بعد یعنی سامانه اجاره طراح می شوید که در این قسمت توضیح مختصری در مورد نحوه کار این سیستم به شما داده می شود.

سامانه اجاره طراح

از میان طراحان طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنید

در این مرحله شما طراحان برتر و مشخصات آنها را مشاهده می کنید که می توانید با توجه به امتیاز خلاقیت طراحان و مشاهده نمونه کارهای آنها طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما میتوانید در این مرحله حداکثر ده طراح مختلف را انتخاب کنید.

انتخاب طراح

اطلاعات تکمیلی پروژه خود را ثبت کنید

در این قسمت شما باید اطلاعات تکمیلی پروزه خود را در قسمت های مورد نظر وارد کنید که این اطلاعات شامل: عنوانی برای پروزه ، توضیحاتی در مورد پروژه ، حداکثر بودجه ، حداکثر زمان و ارسال فایل می باشد بعد از وارد کردن این اطلاعات بر روی گزینه ثبت فاکتور کلیک کنید.

اطلاعات پروژه

شروع همکاری

پس از بررسی و تایید پروژه توسط مدیر سایت این درخواست همکاری برای طراحان ارسال خواهد شد و طراحان نیز پس از بررسی پروژه قیمت های پیشنهادی خود را  ارسال خواهند کرد. شما می توانید پس از بررسی قیمت های ارسال شده بهترین پیشنهاد را انتخاب کرده و با طراح مورد علاقه خود شروع به همکاری کنید.

تایید پروژه

اعلام پایان پروژه

پس از همکاری با طراح مورد نظر و تکمیل سازی پروژه و رضایت از آن پایان پروژه اعلام خواهد شد که در این مرحله مبلغ جایزه آزاد خواهد شد و در اختیار طراح منتخب قرار خواهد گرفت و شما می توانید فایل های لایه باز پروژه را دانلود کنید.

ایجاد یک درخواست

 

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

 

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها