منو

نکات مهم قبل از ارسال طرح نکات مهم قبل از ارسال طرح

نکات مهم در زمان ارسال طرح

در زمان ارسال طرح به نکات زیر توجه کنید تا طرح شما بیشتر نمایان شود چند نکته که می تواند موثر باشد برای شما آماده کرده ام که می توانند در جذب کارفرما به شما کمک کند .

دفرمه نشدن طرح ها

سعی کنید طرح های خود را در قالبی به سایز ۲۴۴ در ۳۰۰ پیکسل خروجی بگیرید تا از دفرمه شدن طرح شما در زمان  نمایش جلوگیری شود . طرحی که از نظر بصری مناسب نباشد توسط داور مسابقه تائید نخواهد شد  سعی کنید در زمان ارسال،  لوگو را به صورت تک رنگ نیز ارسال کنید و در صورتی که از موکاپ های سه بعدی استفاده می کنید طرح را با رنگ بندی های اورجینال خود نیز ارسال کنید .

 

فضا دادن به طرح

هنگام خروجی گرفتن طرح ها سعی کنید از چهار طرف کمی به طرح فضا دهید تا بهتر خود را نشان دهد بعضی از مواقع بزرگ کردن یک المان باعث زمخت شدن و از بین رفتن زیبایی طرح می شود .

ارسال طرح به صورت جداگانه

در صورتی که طرح های شما در یک پیش طرح نمای مناسبی ندارد به صورت جداگانه ارسال کنید این مورد بیشتر برای طراحی ست اداری ، تراکت ، کارت ویزیت دورو و ….  مورد استفاده قرار می گیرد.

مستندات طرح را حتما ارسال کنید – بسیار مهم

زمانی که شما طرحی را  ارسال می کنید سعی کنید توضیحات کامل طرح خود را نیز ارسال کنید تا کارفرما طرح شما را بهتر درک کند از پیام طرح تا علت استفاده از رنگ ها و… برای کارفرما توضیح دهید.

جلوگیری از کپی شدن

حتما در بک گراند کلمه دانادیزاین را به صورت محو استفاده کنید تا از کپی شدن یا سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود طرح را به صورتی ارسال کنید که به راحتی قابل کپی کردن نباشد.


ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها

  • ارسال شده در نوامبر 16, 2018 13:24

    حیدری

    سلام حداکثر حجم فایل ارسالی برای مسابقه چقدره؟
    • ارسال شده در نوامبر 17, 2018 10:38

      تیم طراحی دانادیزاین

      سلام حداکثر 500 کیلوبایت