منو

صفر تا صد کار در دانا دیزاین راهنمای جامع کار در دانا دیزاین

دانا دیزاین جامعه طراحان گرافیک ایران است. در این جامعه هزاران طراح با ایده ها و سلیقه های متفاوت گرد هم جمع شده اند. در دانا دیزاین پروژه های طراحی به صورت یک مسابقه بزرگ و خلاقانه بین طراحان برگزار می شود و طراحان در طول این مسابقات به رقابت با یکدیگر می پردازند و از ایده ها و تجربه های یکدیگر استفاده می کنند. ما در این مقاله می کوشیم تا شما را با فضای کار در دانا دیزاین بیشتر آشنا کنیم:

ثبت نام کنید

در گام نخست شما باید به عنوان یک طراح در سایت دانا دیزاین ثبت نام کنید نحوه ثبت نام به این صورت است که شما وارد صفحه اصلی شده روی گزینه ورود کلیک می کنید سپس روی گزینه ثبت نام رفته و در صفحه باز شده به عنوان یک طراح فرم زیر را پر می کنید اکنون کار ثبت نام شما به پایان رسیده است.

ورود

ثبت نام

فرم ثبت نام

ورود به پنل کاربری

بعد از این که به عنوان یک طراح در دانا دیزاین ثبت نام کردید اکنون باید وارد پنل کاربری خود شوید برای انجام این کار در صفحه اصلی ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک می کنید.

شما در پنل کاربری خود قسمت های مختلفی را مشاهده می کنید که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

پنل کاربری

سطح طراحی چیست ؟

طراحان سایت با توجه به امتیاز خلاقیت به چهار سطح ۱ الی ۴ تقسیم خواهند شد که با توجه به این سطح امکان شرکت در مسابقات طراحی را خواهند داشت.

امتیاز خلاقیت و مهارت چیست ؟

امتیاز خلاقیت و مهارت به مجموع اتود های موفق شما در هر مسابقه گفته می شود.
امتیاز ها با توجه به نکات زیر به شما تعلق خواهد گرفت:
۱) به ازای هر اتودی که توسط کارفرما انتخاب شود و به مرحله ادیت راه پیدا کند ۵ امتیاز به سطح خلاقیت شما اضافه خواهد شد.
۲) به ازای هر طرح منتخب ( برنده ) که توسط کارفرما انتخاب شود و به مرحله نهایی راه پیدا کند ۱۰ امتیاز به سطح خلاقیت شما اضافه خواهد شد.
انتخاب طرح ها توسط کارفرما انجام خواهد شد.

چگونه سطح طراحی افزایش پیدا خواهد کرد؟

۱) در صورتی که مجموع امتیاز خلاقیت و مهارت شما به ۲۰ برسد سطح طراحی به سطح دو ارتقاء پیدا خواهد کرد.
۲) در صورتی که مجموع امتیاز خلاقیت و مهارت شما به ۴۰ برسد سطح طراحی به سطح سه ارتقاء پیدا خواهد کرد.
۳) در صورتی که مجموع امتیاز خلاقیت و مهارت شما به ۸۰ برسد سطح طراحی به سطح چهار ارتقاء پیدا خواهد کرد.

امتیاز منفی چیست ؟

امتیاز منفی به مجموعه اتود ها ناموفق شما که توسط کارفرما رد شده است گفته می شود در صورتی که امتیاز منفی شما به عدد ۱۰ برسد اکانت شما غیر فعال خواهد شد.

روش کاهش امتیاز منفی

۱) در صورتی که طرح های شما به مرحله دوم مسابقه راه پیدا کند ۵ امتیاز از امتیاز منفی شما کم خواهد شد.
۲) در صورتی که طرح شما به عنوان طرح برتر در مسابقه انتخاب شود ۵ امتیاز دیگر نیز از امتیاز منفی شما کم خواهد شد.

تاثیر نداشتن امتیاز منفی برای طراحان ستاره دار

طراحانی که بتوانند در ۳ مسابقه به عنوان طراح برتر انتخاب شوند، سیستم امتیاز منفی آنها را غیر فعال خواهدکرد و دیگر امتیاز منفی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

محاسبه تعداد امتیاز منفی در یک مسابقه

در هر مسابقه فقط یک امتیاز منفی به طراح داده می شود یا به عنوانی دیگر اگر شما در یک مسابقه ۵ طرح ارسال کرده باشید و کارفرما هر ۵ طرح را حذف کند فقط یک امتیاز منفی برای شما ثبت می شود.

چگونه در مسابقات طراحی شرکت کنم

شما از پنل کاربری خود می توانید وارد قسمت مسابقات طراحی شوید برای شرکت در مسابقات روی گزینه مسابقات در حال اجرا کلیک کنید سپس پروژه مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه مشاهده مسابقه کلیک کنید در صفحه باز شده در بخش توضیحات می توانید توضیحات کارفرما را مطالعه فرمایید و پس از بررسی توضیحات کارفرما طرح پیشنهادی خود را ارسال کنید برای انجام این کار وارد قسمت ارسال طرح شوید و پس از آپلود فایل خود و انتخاب گزینه اعتبارسنجی و ذکر لینک منبع و نوشتن توضیحات طرح پیشنهادی خود را ارسال کنید.

مسابقات طراحی

مسابقات در حال اجرا

مشاهده مسابقه

ارسال طرح

ارسال طرح

 حق اتود چیست ؟

در مرحله انتخاب طرح توسط کارفرما طرح هایی که به مرحله بعد راه پیدا می کنند حق اتود دریافت می کنند که این مبلغ مجزا از مبلغ اصلی جایزه می باشد.

حق اتود

روند اجرای مسابقات

مسابقات طراحی شامل سه مرحله می باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم:  

۱) مرحله ارسال طرح توسط طراح : در این مرحله شما می توانید پس ازمطالعه و بررسی توضیحات کارفرما با توجه به زمان اتمام مسابقه طرح های پیشنهادی خود را قبل از اتمام زمان مسابقه ارسال کنید.

۲) مرحله انتخاب طرح توسط کارفرما : وقتی مرحله ارسال طرح به پایان رسید کارفرما با توجه به تعداد ظرفیت انتخاب طرح هر مسابقه از میان طرح های ارسال شده چند طرح را برای مرحله ادیت و نهایی سازی انتخاب می کند . به طرح هایی که برای مرحله ادیت و نهایی سازی انتخاب می شوند علاوه بر امتیاز خلاقیت حق اتود نیز تعلق خواهد گرفت.

۳) مرحله پایانی انتخاب برنده توسط کارفرما : پس از پایان مرحله ادیت کارفرما از میان طرح های منتخب یک طرح را به عنوان طرح برتر و برنده معرفی خواهد کرد و مبلغ اصلی مسابقه نیز به طراح منتخب خواهد رسید.

درخواست همکاری

شما می توانید از پنل کاربری خود وارد این قسمت شوید در این قسمت کارفرما شرحی از پروژه خود را برای طراحان منتخب ارسال خواهد کرد و سپس طراحان پس از بررسی درخواست کارفرما می توانند قیمت پیشنهادی و زمان اجرای پروژه را برای کارفرما ارسال کنند و پس از انتخاب طراح مورد نظر توسط کارفرما مبلغ قرارداد یا همان قیمت پیشنهادی در سایت پرداخت خواهد شد و پروژه به صورت خصوصی توسط طراح و کارفرما اجرا خواهد شد برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله درخواست همکاری  را مطالعه کنید.

درخواست همکاری

پیام ها

در قسمت پیام ها که در پنل کاربری طراحان قرار دارد شما می توانید با کارفرما در ارتباط بوده و طرح های جایگزین خود را از این طریق برای کارفرما ارسال کنید و همچنین پاسخ سوالات خود را از سمت کارفرما دریافت کنید.

پیام ها

مشاهده پروفایل من

هر طراح در دانا دیزاین دارای یک صفحه پروفایل می باشد. که در این قسمت شما می توانید نمونه کارهای سایت دانا دیزاین و نمونه کارهای شخصی خود را مشاهده کنید همچنین می توانید نظرات مشتریانی که با آن ها  به صورت پروژه ای کار کرده اید را نیز در این قسمت مشاهده کنید.

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها