منو

تاریخچه لوگوی برند آمریکایی بسکین رابینز تاریخچه لوگوی برند آمریکایی بسکین رابینز

بسکین-رابینز ( Baskin-Robbins) نام فروشگاه جهانی و زنجیره‌ای بستنی فروشی است که در سال ۱۹۴۵ توسط بارت بسکین و آورین رابینز افتتاح شد.

 

 

بسکین رابینز

 

مرکز این بستنی فروشی در شهر گلندیل،کالیفرنیا در آمریکا است و با ۵۸۰۰ نمایندگی عرضه انواع بستنی در دنیا معروف است. علاقه‌مندان به بستنی لوگوی بکسین رابینز را از فاصله چند متری تشخیص می‌دهند. 

 

مرکز بسکین رابینز

 

 لوگوی بسکین_رابینز و ۳۱ طعم مختلف بستنی

لوگو ی این شرکت بزرگ بسیار جالب است زیرا عدد ۳۱ در آن دیده می شود، به این معنی است که هر مشتری می تواند در هر روز از ماه طعم متفاوتی از بستنی ها را بچشد. این ایده ی جالب در سال ۱۹۵۳ توسط شرکت تبلیغاتی کارسون رابرتز، به بارت و آورین ارائه شد. بسکین و رابینز معتقد بودند مردم باید قادر باشند طعم های مختلف را بچشند تا به طعم مورد علاقه خود دست یابند، قاشق های صورتی کوچک معروف این شرکت نیز به همین منظور ساخته شدند. این کمپانی از سال ۱۹۴۵ تا کنون بیش از ۱۰۰۰ طعم مختلف را برای مشتری هایش به ارمغان آورده است.

 

بارت بسکین و آورین رابینز

 

بسکین رابینز

 

 

این لوگو در طول ۶ دهه حضور این برند تغییراتی را شاهد بوده است اما مفهوم اصلی آن هرگز تغییر نکرده و با نگاهی به نوشته B و R در لوگوی بکسین رابینز متوجه خواهید شد که خمیدگی حرف B درواقع عدد ۳ را نمایش می‌دهد و حرفR نیز بیانگر عدد ۱ است. با قرار گرفتن این دو در کنار هم عدد ۳۱ را که تعداد طعم‌های بستنی‌های این برند است در ذهن مخاطب تداعی می‌کند.

 

بسکین رابینز

 

 

شعبه های بسکین_رابینز در بیش از ۵۰ کشور جهان

این کمپانی ، نزدیک ۲۵۰۰ فروشگاه در ایالات متحده و بالغ بر ۴۸۰۰ فروشگاه در سراسر دنیا مدعی بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بستنی در دنیا است. این کمپانی در بیش از ۵۰ کشور جهان به فروش بستنی هایش می پردازد. برای مثال می توان از استرالیا، لبنان، اوکراین و تایلند و بسیاری از کشور های دیگر نام برد. از خلاقیت های مورد توجه این کمپانی میتوان به تهیه طعم های مختلف بنا به سلیقه و عادت های مردم هر کشور اشاره نمود مانند طعم چای سبز، مویز سیاه، لیچی طلایی و نارگیل که ایده ای به واقع جالب است.

 

31 طعم

 

 

در سال ۲۰۰۸ بسکین رابینز منویی کامل محتوی بستنی های خاص را معرفی کرد که ویژه بودن آن به عدم استفاده از هرگونه مواد و اسانس های غیر طبیعی و مصنوعی در تهیه بستنی ها باز می گشت. در همین سال نیز آورین رابینز در سن ۹۰ سالگی در کالیفرنیا فوت کرد. همچنین بسکین رابینز اولین کمپانی بستنی بود که کیک بستنی را به مردم معرفی نمود.

 

بسکین رابینز

 

 

شعار  برند بسکین_رابینز به طرفدارانش

شاید‌‌‌ همه اشخاص تمام طعم‌های بستنی‌های ما را د‌‌‌وست ند‌‌‌اشته باشند‌‌‌ اما برای هر سلیقه‌ای، یک طعم پیشنهاد‌‌‌ی د‌‌‌اریم.

 

پیشنهاد

 

 

نوآوری‌های کمپانی بسکین_رابینز د‌‌‌ر برنامه‌های بازاریابی

د‌‌‌ر کنار تحقیقات و آزمایش‌هایی که به منظور تولید‌‌‌ بستنی‌های بی‌نقص د‌‌‌ر اولویت کار بسکین رابینز قرار د‌‌‌اشته است، توجه رابینز به بحث بازاریابی، یکی از عمد‌‌‌ه عوامل موفقیت روزافزون این برند‌‌‌ شناخته‌شد‌‌‌ه د‌‌‌ر سراسر جهان بود‌‌‌ه است. یکی از نوآوری‌های این کمپانی د‌‌‌ر برنامه‌های بازاریابی، مربوط به زمانی می‌شود‌‌‌ که گروه بیتلز د‌‌‌ر د‌‌‌هه ۶۰ به لس‌آنجلس سفر کرد‌‌‌؛ اضافه کرد‌‌‌ن آنی طعم د‌‌‌انه بیتل به مجموعه طعم‌های بستنی‌ها، توانست توجه بسیاری از طرفد‌‌‌اران این گروه را به خود‌‌‌ جلب کند‌‌‌. ضمنا د‌‌‌رست یک هفته پس از آنکه فضاپیمای نیل آرمسترانگ موفق شد‌‌‌ روی کره ماه فرود‌‌‌ بیاید‌‌‌، بسکین رابینز طعم کیک پنیری را به افتخار این د‌‌‌ستاورد‌‌‌، به مجموعه طعم‌های بستنی‌های خود‌‌‌ اضافه کرد‌‌‌.

 

بسکین رابینز

 

 

تغییر پلاک ماشین رابینز به شکل لوگوی کمپانی بسکین_رابینز

رابینز حتی پلاک ماشین خود‌‌‌ را به ۳۱ BR تغییر د‌‌‌اد‌‌‌ه و به این وسیله توجه بسیاری از افراد‌‌‌ را به تنوع محصولات بسکین رابینز جلب کرد‌‌‌ه و آنها را ترغیب به امتحان کرد‌‌‌ن طعم‌های تازه کرد‌‌‌. متاسفانه شریک رابینز یعنی بارت بسکین، نتوانست شاهد‌‌‌ رشد‌‌‌ بین‌المللی برند‌‌‌ بسکین رابینز باشد‌‌‌ و د‌‌‌ر سن ۵۴ سالگی بر اثر حمله قلبی د‌‌‌رگذشت.

 

 

طراحی به سبک جدید

 

 

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی لوگو برند خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای لوگوی خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

 

مطالب مرتبط

دسته :  تاریخچه لوگوها

دیدگاه ها