منو

نکات مهم در بروزرسانی لوگو چه نکاتی در بروزرسانی لوگو مهم است ؟(قسمت دوم)

دوستان عزیزی که قسمت اول را مطالع نکردن می توانند قسمت اول را از این طریق بررسی نمایند .

روندهای فعلی چقدر مهم هستند؟

طراحی لوگو، همانند هر چیز دیگری از مجموعه‌ای از روندها تبعیت می‌کند. زمانی که قصد اجرای یک بازطراحی برای یک لوگو را دارید، بهتر و کاربردی‌تر این است که توجه ویژه‌ای به روندهای فعلی داشته باشید تا از طریق به‌خوبی بفهمید که در حال حاضر حساسیت‌های طراحی در چه وضعیتی قرار دارند. به این معنا که نباید تنها کورکورانه و فقط بر اساس روندهای موجود طراحی اقدام به بازطراحی لوگو برند خود بکنید. روندها، همچنان که همه ما به‌خوبی می‌دانیم، بسیار زودگذر هستند. علاوه بر این، تمامی روندهای طراحی مناسب حال همه برندها نیستند. برخی از روندهای طراحی تابع سادگی و مینیمالیسم هستند، اما این شکل از طراحی مثلاً برای یک دانشگاه قدیمی با تاریخچه‌ای کهن مناسب نباشد. اطلاعات خود را در رابطه با روندهای کنونی و فعلی به‌روز کنید، اما اجازه ندهید آن‌ها مسیر حرکت شمارا دیکته کنند.

 

لوگو شما در چه محیط و شرایطی زندگی خواهد کرد؟

لحاظ کردن اینکه لوگو شما در چه شرایطی در برابر چشمان مخاطبین قرار می‌گیرد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه اغلب برندها چندوجهی هستند و اصولاً در مکان‌ها و شرایط متنوعی مورداستفاده قرارگرفته و در ارتباط با مخاطب قرار می‌گیرند. مردم هم به اشکال مختلفی لوگو شمارا دیده و با آن تعامل برقرار می‌کنند. آن‌ها این لوگو را ممکن است بر وب‌سایت یا نمایه پروفایل‌های اجتماعی شما ببینند، ممکن است آن را بر روی بیلبوردها یا صفحات مجلات مختلف ببینند یا حتی بر روی بدنه یک دستگاه خودرو ون تزئین شده آن را ببینند.

مثلاً در این رابطه به گروه لئون را در نظر بگیرید که یک شرکت مشاور املاک در شهر نیویورک است. این شرکت نه‌تنها لوگو خودش را به‌صورت دیجیتال بر روی سایت یا شبکه‌های اجتماعی مورداستفاده قرار داده است، بلکه به‌صورت آفلاین و مثلاً بر روی بدنه خودروهای خودش هم استفاده کرده است. پس در نظر گرفتن این وجه استفاده از لوگو در حین فرایند طراحی آن بسیار لازم و ضروری هست. طرحی که بر روی یک صفحه دیجیتال مثل وب‌سایت شما ظاهری شیک و زیبا دارد، ممکن است زمانی که بزرگ‌شده و بر روی یک صفحه بزرگ و به‌صورت آفلاین مورداستفاده قرار می‌گیرد، در عمل اثربخشی خودش را از دست بدهد.

لوگو

به‌روزرسانی طراحی لوگو شما

تا جایی که به ما مربوط می‌شود، می‌توان به‌جرئت گفت که لوگو شما ظاهر و چهره برند شماست. لوگو شما نقشی بسیار حیاتی در چگونگی درک شدن برند شما توسط مصرف‌کننده داشته و درواقع تعیین‌کننده این موضوع است که آیا مصرف‌کننده در نگاه اول برداشتی مثبت از برند شما خواهد داشت یا خیر؟ لوگوهایی که به‌طور قابل‌توجهی قدیمی و کهنه‌شده، خیلی پیچیده هستند یا اینکه دیگر ارتباط قابل‌توجهی با کسب‌وکار و محصولات ارائه‌شده توسط شما ندارند را می‌توانند نامزدهای خوبی برای طراحی مجدد در نظر گرفت. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در فرایند طراحی مجدد لوگو خوددارید حتماً توجه داشته باشید که موارد مطرح‌شده در این مطلب را که به تمامیت برند شما و قابل‌تشخیص بودن عناصر طراحی به‌طور هم‌زمان کمک می‌کند توجه داشته باشید، همچنان که تمرکز خود را بر روی به‌روزرسانی یک احساس جدید و مدرن از برند و لوگو خود متمرکز می‌کنید.

 

طراحی به سبک جدید

 

 

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی لوگو برند خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای لوگوی خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

مطالب مرتبط

دسته :  مقالات

دیدگاه ها