منو

تاریخچه لوگوی برگرکینگ غول همبرگرها تاریخچه لوگوی برگرکینگ غول همبرگرها

رستوران برگرکینگ

 

اسم برگر کینگ تا بحال به گوشتان خورده ؟ فست فود زنجیره ای با بیش از ۱۱۱۰۰ شعبه در ۶۶ کشور دنیا. سلطان دیگر اقلیم غذاهای فست فود، رستوران های زنجیره ای Burger King  برگرکینگ است که رقیب دیگری برای مک دونالد بشمار میرود . این رستوران با نام اختصاری BK شناخته میشود و دفتر مرکزی آن در شهر میامی ، واقع در فلوریدای امریکاست . نماد این رستوران های فست فود در دنیا، سلطان تاجدار یا King است. 

اولین شکل گیری فست فود برگرکینگ

شکل گیری اولیه این فست فود محبوب بر می گردد به زمانی که بنیانگذاران آن J.Karmer  و عموی همسرش Matthew Borns بعد از دیدن موفقیتهای اولیه مک دونالد تصمیم به ساخت یک اجاق برگرپز گرفتند و اسم آن را Insta-Broiler گذاشتند و بر همین اساس رستورانهایی را با هدف استفاده از این برگر پز راه اندازی کردند که البته موفقیتهای خوبی هم برای آنها به همراه داشت.

 

تاریخچه برگر کینگ

 

بنیان گذاران برگر کینگ

 

 لوگوی برگر کینگ پادشاهی که با افتخار بر روی همبرگر نشسته است

دومین زنجیره بزرگ فست فود در جهان ، برگر کینگ، موفق به ساخت یک لوگوی دقیق و کاربردی شده اند. این لوگو در ابتدا به شکل پادشاهی بود که با افتخار بر روی همبرگر نشسته است که هنوز هم در برخی از تبلیغات از آن استفاده می شود. در سال ۱۹۶۹ ، پادشاه توسط دو طناب سرنگون شد . و در سال ۱۹۹۸ لوگو کمی تغییر یافت و درون داره ای آبی رنگ به حالت سه بعدی قرار گرفت.

 

لوگو برگر کینگ

 

 

نام برگر کینگ بین دو نان قرار گرفت

درواقع برگر کینگ دومین زنجیره بزرگ فست فود در جهان است. در لوگوی این برند معروف مشاهده می‌شود که نام آن بین دو نان قرار گرفته است و این موضوع را نشان می‌دهد که در عرصه فست فود و محصول معروف خود یعنی همبرگر همچنان به عنوان یک پادشاه فرمانروایی می‌کند. از طرف دیگر رنگ‌های هیجان‌انگیزی که در این لوگو استفاده شده است از دایره آبی رنگی که لوگو را احاطه کرده تا رنگ قرمز نوشته داخل آن باعث می‌شود تا مردم در هر سنی به سمت استفاده از محصولات آن جذب شوند.

 

لوگو برگر کینگ

 

شعار برگرکینگ خانه غول آسا

کسب و کار برگر کینگ به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد وقتی که آقای مک لامور و ادگرتون اولین رستوران برگر کینگ را در سال ۱۹۵۴ میلادی در شهر میامی امریکا افتتاح کردند. سه سال بعد ساندویچ معروف غول آسا “Whopper” توسط انها به بازار عرضه شد و تبدیل به یک موفقیت سریع و چشمگیر برای آنها شد بطوری که بنیان گذاران برگر کینگ شعار “برگر کینگ، خانه غول آسا” را در سال ۱۹۵۸ مطرح کردند.

 

ساندویچ غول آسا

 

تعداد کارکنان فست فود زنجیره ای برگرکینگ در سراسر دنیا

در حال حاضر تعداد  ۳۴,۲۴۸ نفر در سراسر دنیا در این شرکت به طور رسمی کار میکنند . این رستوران نیز مانند رقبای پراهمیت تر خود، در اکثر کشورهای جهان بالغ بر ۱۲۰۰۰ شعبه دارد . در کشور استرالیا، فروشگاهها و محصولات برگر کینگ با عنوان جک گرسنه ! یا هانگری جک Hungry Jack’s شناخته می‌شوند.

 

کارکنان برگرکینگ

 

شعبات برگرکینگ

 

برگر کینگ فست فودی سالم

از ویژگی های مثبت این برند غذایی فست فود ، BBQ یا گریل بودن ( کبابی ) آن است و نسبت به مک دونالد مزیت بزرگی دارد که برگرهای برگرکبنگ سرخ کرده نیست و در تهیه آن روغن استفاده نمیشود . این ویژگی ” برگرکینگ “ را در میان دوستداران غذای سالم تر، برجسته میکنند . البته کالری های دریافتی و روغنی که در این برگرها حذف شده بعدا همراه با سیب زمینی های سرخ شده، تلافی میشوند ! سیب زمینی سرخ شده ، یک میان وعده جذاب و دورچینی است که همیشه یار نفکیک ناپذیر غذاهای فست فود بشمار میرود و رستوران های فست فود حاضر نیستند آن را با نوع دیگری جایگزین کنند .

 

گریل

 

سیب زمینی سرخ شده

 

 رونمایی برگرکینگ از اپ خود به منظور ارائه فرصت طراحی برگر و شخصی سازی آن از سوی مشتریان

 

‘vبرگرکینگ

 

کمپین نه به پلاستیک برگرکینگ با بازیافت اسباب‌بازی

 برگر کینگ اعلام کرد دیگر اسباب‌بازی‌های پلاستیکی را در وعده‌های غذایی بچه‌ها سرو نخواهد کرد (در شعب انگلستان). این تصمیم برگر کینگ مشتریان زیادی را به سوی این برند روانه کرد.
کمپین نه به پلاستیک در برگر کینگ بخشی از کمپین جدیدی است که در حال حاضر فست فودهای زنجیره‌ای با عنوان «آب کردن» از آن رونمایی کرده‌اند. تبلیغات این کمپین برگر کینگ شامل محتوای دیجیتالی، فروشگاه و روابط عمومی است. در واقع ملحق شدن به این کمپین بخشی از یک بازاریابی هوشمندانه است که همه اصول تبلیغات و بازاریابی باید در آن رعایت شود.
با کمپین نه به پلاستیک در برگر کنیگ مردم تشویق شدند اسباب بازی‌های پلاستیکی قدیمی را به ۵۰۰ فروشگاه برگر کینگ در سرتاسر بریتانیا بیاورند و آن‌ها را در سطل‌های مشخص شده در رستوران ها قرار دهند.
در کمپین نه به پلاستیک برگر کینگ؛ اسباب بازی‌های اهدایی، ذوب شده و در محوطه‌های بازی و دکوراسیون ظاهری مجددا به کار گرفته می‌شود. طبق گفته این کمپانی، این بازیافت و از بین بردن اسباب بازی‌های پلاستیکی باعث صرفه جویی حدودا ۳۲۰ تن پلاستیک یکبار مصرف می شود.

 

کمپین نه به پلاستیک

 

طراحی به سبک جدید

 

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی لوگو برند خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای لوگوی خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

مطالب مرتبط

دسته :  تاریخچه لوگوها

دیدگاه ها