منو

تاریخچه لوگوی اپلیکیشن اورنوت تاریخچه لوگوی اپلیکیشن اورنوت

اورنوت

برنامه اورنوت(Evernote)  یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که می‌توانیم از هر جایی روی گوشی، تبلت و کامپیوتر هر اطلاعاتی را روی آن ذخیره و نگهداری کنیم و هر وقت نیاز شد، به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنیم. برنامه اورنوت(Evernote) به طور یقین یکی از برترین برنامه‌های یادداشت‌برداری است. اورنوت به وسیله کمپانی خصوصی اورنوت در ردوود کالیفورنیا ایجاد شد. این نرم افزار به کاربران خود اجازه میدهد تا یادداشت هایی با فرمت های مختلف ایجاد کنند. شما می‌توانید اورنوت را روی همه دستگاه‌ها یا گجت‌های خود نصب کنید و هنگام اتصال به اینترنت همگام سازی بین تمامی دستگاه‌ها انجام خواهد شد و شما روی تمامی گجت‌های خود به یادداشت‌هایتان دسترسی خواهید داشت.

 

اورنوت

 

اورنوت و خداحافظی با جمله “ببخشید،فراموش کردم”

با استفاده از (Evernote) می‌توانید هر آنچه در ذهن دارید را یادداشت کنید تا مجبور نباشید هیچگاه عبارت “ببخشید، فراموش کردم” را به خود یا دیگران بگویید.

 

فراموش نکردن

 

 

خالق اپلیکیشن اورنوت در سال ۲۰۰۲

اورنوت در سال ۲۰۰۲ در ذهن استیپان پاچیکوف، کارآفرین آذربایجانی متولد شد اما نسخه آزمایشی آن در سال ۲۰۰۷ به صورت رسمی ‌‌عرضه شد و اکنون پس از سال‌ها توسعه و تکامل و جذب صدها میلیون دلار سرمایه، موفقیت چشمگیری کسب کرده است. به طوری که امروزه بیش از صد میلیون نفر برای افزایش بهره‌وری، یادداشت‌برداری و نظم دادن به زندگی و کار خود از آن استفاده می‌کنند.

 

خالق برنامه اورنوت

 

 

طراحی لوگوی اپلیکیشن اورنوت به شکل فیل با گوش های تا خورده

فیل ها در میان حیوانات، به یک خصوصیت مشهورند؛ اینکه حافظه ای عالی دارند. درواقع این حیوانات با گذشت زمان، باز هم قادرند صورت ها یا اتفاقات گذشته را تشخیص دهند. برای همین است که اورنوت”اپلیکیشن یادداشت برداری” تصویر یک فیل را برای لوگویش انتخاب کرده، به گوش فیل دقت کنید؛ بی دلیل تانخورده. هر قوت شما بخواهید صفحه ای از کتاب را که تا آنجا خوانده اید مشخص کنید. به احتمال زیاد گوشه اش را تا می زنید. گوش تاخورده فیل در این لوگو هم به همین منظور به این شکل کشیده شده؛ برای به یادآوردن یادداشت هایی که نوشته اید.

 

فراموش نمیکنم

 

اورنوت

 

لوگو اورنوت

 

 

لوگو اورنوت

 

شعار جهانی شرکت اورنوت

اگر بخواهیم کاربرد اصلی اورنوت را در یک عبارت بیان کنیم، باید بگوییم این برنامه ابزاری است برای به خاطر سپاری تقریباً هر چیزی. شعار اصلی شرکت اورنوت هم بیانگر همین موضوع است:”هر چیزی را به خاطر بسپارید”.

 

شعار

 

 

فیل دیجیتالی و حافظه قوی

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم به کمک این فیل دیجیتالی می‌توانیم صاحب یک حافظه خارجی شویم و به این ترتیب از حافظه قوی‌تری برخوردار شویم.

 

حافظه قوی

 

حافظه قوی

 

 

افتخارات اپلیکیشن اورنوت

اپلیکیشن اورنوت با اینکه در زمینه ای نه چندان محبوب”زمینه یادداشت برداری و آلارم” قرار دارد اما توانسته با بیش از ۱۵۰ میلیون دانلود آمار خارق العاده ای را داشته باشد و امتیاز بسیار خوب ۴٫۶ از ۵ نیز گواهی بر این مدعاست. این اپلیکیشن بارها مورد تحسین مجلات و خبرگزاری های معتبر از جمله نیویورک تایمز قرار گرفتهاست.

 

افتخارات

 

دانلود اورنوت

 

اورنوت

 

طراحی به سبک جدید

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی لوگو برند خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای لوگوی خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

 

مطالب مرتبط

دسته :  تاریخچه لوگوها

دیدگاه ها