منو

در مسابقات اختصاصی دانادیزاین با خیالی آسوده طراحی کنید! در مسابقات اختصاصی دانادیزاین با خیالی آسوده طراحی کنید!

با سلام دانادیزاین در بروزرسانی های جدید سایت خود یک سیستم جدید را به شما طراحان گرامی ارائه داده است که در این سیستم طراحان منتخب می توانند علاوه بر مسابقات عمومی سایت در مسابقات اختصاصی نیز شرکت کنند. با ما همراه باشید تا با روند کلی سیستم جدید دانادیزاین بیشتر آشنا شوید:

 

دانادیزاین

روند کلی مسابقات اختصاصی دانادیزاین

 از این پس مسابقات طراحی به دو صورت عمومی و اختصاصی اجرا خواهد شد. مسابقات عمومی مانند روال قبلی خود به این صورت است که پس از ارسال طرح توسط طراحان کارفرما از میان طرح های ارسالی طرح منتخب خود را به عنوان طرح برنده انتخاب می کند و با توجه به تعداد مجاز انتخاب طرح به طرح های انتخاب شده حق اتود تعلق می گیرد. و اما مسابقات اختصاصی به این صورت خواهد بود که طراحان منتخبی که توسط کارفرما دعوت به شرکت در مسابقه های اختصاصی دانادیزاین شده اند ایمیل و پیامکی را با عنوان (شما به پروژه طراحی با شناسه … دعوت به همکاری شده اید لطفا به پنل کاربری خود مراجعه فرمائید) ارسال خواهد شد. شما طراح منتخب پس از مشاهده این پیامک و ایمیل ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوید و در نوار آبی رنگ بر روی گزینه مسابقات طراحی کلیک فرمائید.

 

مسابقات طراحی

 

سپس بر روی مشاهده مسابقه مورد نظر کلیک فرمائید. این نکته را یادآوری کنم که در قسمت مسابقات در حال اجرا عمومی و یا اختصاصی بودن مسابقات در بخش سطح دسترسی مشخص شده است.

 

مسابقات در حال اجرا

 

در صفحه باز شده در قسمت طراحان انتخاب شده لیست طراحانی که دعوت به این همکاری شده اند قرار دارد که شما طراحان  گرامی می توانید در این قسمت مشاهده فرمائید. 

 

طراحان منتخب

 

 

برای شرکت  در مسابقات اختصاصی همانند مسابقات عمومی پس از مطالعه توضیحات و نکات طراحی طرح پیشنهادی خود را از قسمت ارسال طرح آپلود کرده و بر روی گزینه ارسال طرح کلیک فرمائید.

 

ارسال طرح

 

مزایای شرکت در مسابقات اختصاصی دانادیزاین

در صورت شرکت در مسابقات اختصاصی صرف نظر از مبلغ اصلی جایزه به همه طراحانی که دعوت  به همکاری شده اند حق اتود تعلق خواهد گرفت این نکته مهم را در نظر داشته باشید که حق اتود به ازای شرکت کردن در مسابقه به شما پرداخت خواهد شد نه در ازای تعداد طرح های ارسال شده، یا به طور واضح تر شما با ارسال یک طرح در مسابقه می توانید حق اتود آن مسابقه را دریافت کنید و در صورت ارسال طرح های بیشتر در همان مسابقه شانس انتخاب شدن خود را افزایش خواهید داد.

امتیاز مثبت

 

 

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها