منو

اجاره طراح استخدام طراح و درخواست همکاری

سیستم جدید استخدام طراح در دانادیزاین به تازگی فعال شده است این قسمت به طراحان این امکان را خواهد داد تا پروژه های طراحی را به صورت خصوصی قبول و اجرا کنند روند کلی این سامانه به شرح زیر می باشد.

کارفرما با بررسی پروفایل های مختلف شرحی از پروژه خود را برای طراحان منتخب ارسال خواهد کرد و سپس طراحان پس از بررسی درخواست کارفرما می توانند قیمت پیشنهادی و زمان اجرای پروژه را برای کارفرما ارسال کنند و پس از انتخاب طراح مورد نظر توسط کارفرما مبلغ قرارداد یا همان قیمت پیشنهادی در سایت پرداخت خواهد شد یا به عبارتی دیگر پرداخت امن ایجاد خواهد شد و پروژه توسط طراح و کارفرما اجرا خواهد شد سپس پس از پایان پروژه و تکمیل کار کارفرما مبلغ پروژه را آزاد خواهد کرد و طراح مورد نظر فایل های لایه باز (فایل های اصلی ) خود را برای بررسی به سایت ارسال خواهد کرد پس از بررسی مبلغ قرار داد به حساب طراح اضافه خواهد شد.

 

 

ارسال پیشنهاد قیمت

پس از ارسال پیشنهاد توسط کارفرما شما می توانید از طریق مشاهده درخواست ها و کلیک بروی مشاهده درخواست ، توضیحات کارفرما را بررسی کرده و در صورت تمایل به انجام آن می توانید با گزینه ارسال قیمت  فرم ارسال درخواست را تکمیل و ارسال نمائید.

 

چگونه می توان درخواست های بیشتری داشته باشم ؟

سیستم پیشنهادهی طراح به کارفرما بر اساس امتیاز خلاقیت طراحان در هر دسته می باشد مثال طراح لوگو ، ست اداری و …. پس جهت دریافت درخواست های بیشتر باید بتوانید امتیاز های بیشتری در مسابقات سایت کسب کنید و در دسته های مختلف در جایگاه ها بالاتری قرار بگیرید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها