منو

حق اتود چیست حق اتود چیست ؟

حق اتود چیست و در چه صورتی به شما تعلق خواهد گرفت ؟ قبل از هر چیز ابتدا لازم است کمی در مورد روند اجرای مسابقات برای شما طراحان عزیز توضیح داده شود ، هر مسابقه شامل سه مرحله می باشد .

مرحله ارسال طرح ( در حال اجرا ) : در این مرحله شما می توانید پس از بررسی توضیحات کارفرما طرح های پیشنهای خود را جهت بررسی برای کارفرما ارسال کنید پس از پایان مرحله ارسال طرح امکان ارسال طرح وجود نخواهد داشت پس در زمان بندی دقت کنید .

 

مرحله ادیت و نهایی سازی (انتخاب طرح ) : پس از پایان مرحله ارسال طرح کارفرما مجاز خواهد شد تا ازمیان طرح های ارسال شده به تعداد ظرفیت انتخاب که در قسمت بازار کار مشخص شده طرح های که به سلیقه خود نزدیکتر است را انتخاب کند و طرح های که توسط کارفرما انتخاب شود حق اتود تعلق خواهد گرفت البته علاوه بر حق اتود امتیاز خلاقیت و امتیاز مثبت کننده نیز  به طراح منتخب تعلق خواهد گرفت که باعث خواهد شد امتیاز منفی طراح کاهش یابد .

مرحله تکمیل سازی (تکمیل سازی ) : پس از نهایی کردن طرح توسط کارفرما و انجام ادیت های نهایی توسط طراح، طرح منتخب از میان طرح های که به مرحله ادیت ونهایی سازی راه پیدا کردن توسط کارفرما انتخاب خواهد شد و مبلغ جایزه به طراح برنده خواهد رسید.

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها