منو

Negative-rating امتیاز منفی یا طرح های ناموفق چیست ؟

امتیاز منفی چیست ؟

امتیاز منفی سیستم ارزیابی سطح کیفیت  طراحان می باشد این سیستم با توجه به امتیاز های که از سمت کارفرما های مختلف ارسال میشود کار خواهد کرد.

چگونه کار می کند : هر طراح می تواند به صورت نامحدود در مسابقات در حال اجرا سایت شرکت کند و طرح های پیشنهادی خود را با توجه به توضیحات کارفرما ارسال کند در صورتی که طرح های ارسال شده شما توسط کارفرما حذف شود به شما یک امتیاز منفی تعلق خواهد گرفت در ضمن هر طراح حداکثر در هر مسابقه یک امتیاز منفی بیشتر کسب نخواهد کرد یا به عبارتی دیگر اگر شما در یک مسابقه پنج طرح ارسال کنید و پنج طرح در مسابقه توسط کارفرما حذف شود فقط به شما یک امتیاز منفی تعلق خواهد گرفت .

نگران امتیاز های منفی نباشید این امتیاز ها تا عدد ۱۰ در نمودار هیج گونه محدودیتی را برای شما در پنل ایجاد نخواهد کرد ولی در صورتی که شما ۱۰ امتیاز منفی از ده مسابقه دریافت کنید اکانت شما به خاطر بالا بودن امتیاز منفی بسته خواهد شد.

چگونه امتیاز منفی خود را کاهش دهیم ؟

در صورتی که یکی از طرح های ارسال شده شما در مسابقات توسط کارفرما انتخاب و برای مرحله ادیت ونهایی سازی راه پیدا کنید به ازای هر طرح انتخاب شده ۵ امتیاز مثبت به شما تعلق خواهد گرفت و از امتیاز منفی شما کم خواهد شد و در صورتی که یکی از طرح ها انتخاب شده به عنوان طرح برنده انتخاب شود ۵ امتیاز دیگر از شما کم خواهد شد و در مجموع ۱۰ امتیاز مثبت علاوه بر افرایش امتیاز خلاقیت برای شما ایجاد خواهد کرد و امتیاز منفی شما صفر خواهد شد.

غیر فعال شدن امتیاز منفی برای طراحان ستاره دار؟

طراحانی که بتوانند در ۳ مسابقه برنده شوند به عنوان طراح ستاره دار در سیستم فعال خواهند شد و قسمت ارزیابی یا همان امتیاز منفی آنها غیر فعال خواهد شد و در صورت حذف طرح توسط کارفرما برای آنها هیچ امتیاز منفی ثبت نخواهد شد.

سخن پایانی : این سیستم جهت افزایش سطح کیفیت طراح های ارسال شده  راه اندازی شده است و تمامی مراحل فوق به صورت خودکار و با نظر کارفرما  انجام خواهد شد .

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها