منو

مسابقات طراحی را با طراحان دلخواه خود برگزار کنید! مسابقات طراحی را با طراحان دلخواه خود برگزار کنید!

بروزرسانی

 

با سلام دانادیزاین در بروزرسانی های جدید سایت خود یک سیستم جدید را به شما کارفرمایان گرامی ارائه داده است که در این سیستم شما می توانید پروژه های طراحی خود را به صورت مسابقات اختصاصی در دانادیزاین ایجاد کنید. در مسابقات اختصاصی دانادیزاین شما کارفرمایان می توانید با توجه به بسته انتخابی و با نظر و سلیقه خود از میان طراحان ستاره دار دانادیزاین طراحان مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در مسابقات اختصاصی فقط طراحانی که از سوی شما انتخاب شده اند اجازه شرکت در مسابقات را خواهند داشت. مسابقات اختصاصی از سطح کیفیت بالاتری نسبت به مسابقات عمومی برخوردار است زیرا در این مسابقات طراحان از سوی شما و با نظر و سلیقه شما انتخاب می شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با روند کلی سیستم جدید دانادیزاین بیشتر آشنا شوید:

راهنمای ایجاد مسابقات اختصاصی دانادیزاین

برای ایجاد مسابقات اختصاصی ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوید و در نوار آبی رنگ بر روی گزینه مسابقات طراحی کلیک نمائید و گزینه ایجاد مسابقه جدید را انتخاب کنید.

 

مسابقات طراحی

 

در صفحه باز شده نوع طراحی خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمائید.

 

نوع طراحی

 

در مرحله بعد می توانید اختصاصی و عمومی بودن پروژه خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمائید.

 

سطح دسترسی

 

در طی مراحل بعدی ثبت سفارش خود پس از انتخاب سلیقه ، رنگ و بودجه پروژه مورد نظر خود وارد مرحله انتخاب طراح می شوید.

 

انتخاب طراح

 

در مرحله انتخاب طراح مسابقات اختصاصی دانادیزاین شما می توانید با توجه به بسته انتخابی خود با نظر و سلیقه خود طراحان شرکت کننده در مسابقات را انتخاب کنید.

 

انتخاب طراح

 

پس از انجام این مرحله و وارد کردن اطلاعات تکمیلی پروژه خود می توانید بر روی گزینه ثبت فاکتور کلیک نمائید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

ثبت سفارش

 

مسابقات اختصاصی دانادیزاین نسبت به مسابقات عمومی از سطح کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا در این مسابقات طراحان شرکت کننده با نظر و سلیقه کارفرما انتخاب می شوند و نتیجه مطلوب تری را به همراه خواهند داشت.

کیفیت بالا

 

 

 

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها