منو

7 نکته کاربردی برای برنده شدن در مسابقات طراحی ۷ نکته کاربردی برای برنده شدن در مسابقات طراحی

 ما در این مقاله به شما طراحان محترم ۷ نکته کاربردی را یادآوری می کنیم که با رعایت کردن آن ها می توانید قدرت جذب طرح خود را در مسابقات طراحی افزایش دهید. با ما همراه باشید:

۱) درک کامل خواسته های کارفرما

اولین قدم برای شرکت در مسابقات طراحی اطلاع و آگاهی کامل از خواسته ها و سلیقه کارفرما است برای انجام این کار شما طراحان عزیز باید به بررسی و مطالعه کامل نکات طراحی، استایل ها، سلیقه رنگ، سلیقه طرح و همچنین فایل های پیوست شده بپردازید.

 

نکات طراحی

 

استایل ها

 

سلیقه رنگ

 

سلیقه طرح

 

۲) ارتباط با کارفرما

پس از مطالعه و بررسی کامل نکات طراحی اگر با موضوع مجهولی مواجه شدید از طریق ارسال پیام، با کارفرما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید تا بتوانید به پاسخ آنها دست یابید و بهترین و کاملترین اتود را طراحی کنید.

 

ارسال پیام به کارفرما

 

۳) بهترین زمان ارسال طرح

سعی کنید طرح های خود را در نخستین روزهای شروع پروژه ارسال کنید زیرا در روز های اولیه کارفرما هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب طرح منتخب نگرفته است و بهتر می تواند روی طرح های ارسالی نظر دهد و درخواست ادیت ارسال کند. در روز های پایانی معمولا کارفرما طرح های منتخب خود را انتخاب کرده است و تغییر دادن نظر کارفرما سخت تر خواهد شد.

 

زمان

 

۴) تاثیر نمایش طرح

طرح های نهایی خود را به ساده ترین و زیباترین شکل و رنگ بندی ممکن نمایش دهید. برای بهتر نمایش دادن طرح های خود می توانید از ماک آپ استفاده کنید اما این نکته مهم را در نظر داشته باشید که از استفاده کردن ماک آپ های شلوغ برای نمایش طرح خود اجتناب کنید.

 

ماک آپ

 

۵) توضیحات طرح

قبل از ارسال طرح در قسمت توضیحات، طرح ارسالی خود را به صورت کامل برای کارفرما تشریح کنید. برای درک بهتر طرح می توانید از توضیحات تصویری در قسمت پایین طرح خود استفاده کنید همچنین از کارفرما بخواهید که بر روی طرح های شما نظر دهد و اگر نیاز به ادیت دارد از شما بخواهد که انجام دهید. در ضمن همیشه در قسمت توضیحات این نکته را به کارفرما گوشزد کنید که طرح و رنگبندی آن با نظر و سلیقه شما تغییر خواهد کرد.

 

توضیحات

 

۶) ارسال چندین طرح مختلف

اگر زمان و وقت کافی دارید سعی کنید چندین طرح با سبک های مختلف را برای کارفرما ارسال کنید تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

 

ارسال چندین طرح

 

۷) بررسی پیام های کارفرما

برای اینکه بتوانید بهترین طرح را ارائه دهید که به سلیقه و نظر کارفرما نزدیک باشد سعی کنید در طول زمان اجرای مسابقات پیام هایی را که کارفرما در قسمت بروزرسانی ها قرار می دهد را چک کنید و آنها را در طراحی های خود اعمال کنید.

 

بروزرسانی ها

 

 

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

مطالب مرتبط

دسته :  دانادیزاین

دیدگاه ها