منو

معرفی وب سایت های زیبا و جذاب برای ایده گرفتن در طراحی قالب سایت معرفی وب سایت های زیبا و جذاب برای ایده گرفتن در طراحی قالب سایت

ایده در یک نگاه کلی به خلاقیت‌ها و تراوش‌های ذهنی انسان گفته می‌شود. فرآیند خلاقیت و ایده یابی مهم‌ترین مسیری است که در خلق یک اثر در زمینه گرافیک، عکاسی و تبلیغات باید پیمود. دست یابی به ایده تنها توسط یک ذهن خلاق صورت می‌پذیرد، این فرایند و تلاش کاملا آگاهانه است و با انجام تمرین و رعایت اصول مشخصی صورت خواهد گرفت. ایده رامی‌توان روح یک اثر در طراحی گرافیک و عکاسی دانست.
تفاوت یک ذهن خلاق با ذهن غیر خلاق مانند تفاوت یک تماشاچی فوتبال با یک فوتبالیست است، هیچ تماشاچی‌ای تا به امروز گل نزده!
بسیاری از ایده های خلاقانه وقتی شکل می گیرند که فرد عقیده هایی که از قبل در ذهنش تشکیل شده بود را دور می اندازد و تصمیم می گیرد که راه و روشی جدید که به نظر می رسد دیگران به آن فکر نکرده اند را به کار گیرد. طی بررسی های به عمل آمده، زیبایی و خلاقیت و نوآوری در طراحی و بسته بندی باعث جذابیت بیش از حد کالا می شود و چشم هر بیننده ای را جذب خود می کند. خلاقیت نیز مانند بسیاری از مباحث دیگر آموختنی است کافی است شیوه های ایجاد آن را بدانید تمرین کنید و بکار گیرید.
یکی از فاکتورهایی که طراحی‌ها و سبک‌ها را قدرتمندتر و باعث گسترش آنها می‌شود، ایده گرفتن از طراحی‌های سایر طراحان است. بعضی از طرح‌های خلاقانه می‌تواند ایده‌های خاصی را برای طرح‌های بعدی ما در ذهنمان شکل دهد که با تلفیق آنها می‌توان به طرح‌های استاندارد و جذابی دست پیدا کرد. به خاطر داشته باشید ایده گرفتن باعث قوی شدن ذهن شما در طراحی و آشنایی با سبک‌های موجود خواهد شد، ولی کپی نکنید، کپی کردن علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن محبوبیت طرح شما خواهد شد، خلاقیت شما را نیز از بین می‌برد. ما در این مقاله وب‌سایت های زیبا و جذاب با طراحی‌های قدرتمند را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید برای ایده گرفتن از آنها استفاده کنید.
درست است که این سایت‌ها به زبان انگلیسی هستند و سبک طراحی و تایپوگرافی آنها با طراحی‌های ما که به زبان فارسی هستند بسیار متفاوت است، اما دیدن این طرح‌ها می‌تواند علاوه بر آشنایی با برخی از تکنولوژی‌ها و استانداردهای موجود، در ایده‌پردازی ما برای هم‌نشینی رنگ‌ها، بخش‌بندی و حتی انیمیشن‌ها و حرکات داخل صفحات بسیار کمک کنند.

 

به خاطر داشته باشید ایده گرفتن باعث قوی شدن ذهن شما در طراحی و آشنایی با سبک‌های موجود خواهد شد، ولی کپی نکنید، کپی کردن علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن محبوبیت طرح شما خواهد شد، خلاقیت شما را نیز از بین می‌برد.

 

Adam Co

adam co

Strobe Digital

strobe

Soup Agency

 

soup

Sennep

sennep

Soyuz Coffee

 

soyuz

Wrist

 

wrist

Rooftop Cinema

rooftop

TypeCode

 

typecode

We Are Moving Things

we are moving

Soulwire

 

soulwire

 

 

طراحی به سبک جدید

 

 

پیشنهاد یک راه حل خلاقانه

دانادیزاین یک شبکه طراحی است که شما می توانید با ده ها طراح از سراسر کشور در ارتباط باشید و طراحی قالب سایت  خود را به صورت یک مسابقه میان ده ها طراح از سراسر کشور برگزار کنید و با ایده و فکر چندین طراح بهترین طرح را برای سایت خود انتخاب کنید .

چگونه کار می کند ؟

ابتدا شما به عنوان یک کارفرما در داخل سایت یک مسابقه طراحی ایجاد می کنید و توضیحات لازم که از قبل جمع آوری کرده اید را مثل رنگ ، سایز ، تعداد صفحات و … در سایت وارد می کنید. سپس مبلغ  و زمان مورد نظر را برای پروژه خودتان انتخاب می کنید و ثبت سفارش می کنید .سپس با کمک سایت دانادیزاین پروژه شما از طریق ایمیل و کانال تلگرام دانادیزاین میان ده ها طراح از سراسر کشور اطلاع رسانی می شود. طراحان پروژه شما را بررسی خواهند کرد و در زمان تعیین شده طرح های پیشنهادی خود را برای شما ارسال خواهند کرد که شما می توانید طرح ها را با هم مقایسه کنید و به روی طرح ها نظر دهید تا به طرح دلخواه خودتان برسید، پس از تائید طرح و انتخاب برنده مسابقه می توانید به سادگی فایل های آماده شده را که برای چاپ نیاز دارین دانلود کنید در این سامانه می توانید چند طرح مختلف را بررسی کنید علاوه بر آن به طراحان حرفه ای هم دسترسی پیدا کنید .

برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

ارسال جدید ترین مقالات به ایمیل شما

ما هرگز اسپم ارسال نمی کنیم 🙂

Please wait...

عضویت شما با موفقیت انجام شد . باتشکر دانادیزاین

 

مطالب مرتبط

دسته :  مقالات

دیدگاه ها